Tränings- och kostschema

Såja, nu har jag och Jeanette kommit igång med vårt tränings- och kostschema. Igår fick vi schemat så idag började vi påriktigt. Tog vilodag igår och var istället med Robin till plantagen och handlade hem lite nya växter, äntligen! Idag efter jobbet körde vi veckans första pass (lår) enligt schemat som vi fått och det gick faktist riktigt bra! Trots att vi kom igång med schemat först idag så ska vi försöka få in alla fyra pass (som vi ska ha per vecka) under denhär veckan också. Så nu är vi igång påriktigt och jag är riktigt taggad, får bara hoppas att det håller i sig. Robin tog lite bilder på mig igår (som jag kan jämföra med ifall jag klarar detta till slut) och att se de bilderna fick mig att vilja det här ännu mera. Så nu kör vi!
 
Fick riktigt vårkänslor när jag fick hem från jobbet igår, solen sken & det var härligt väder. 
 
Kommentera inlägget här: