Challenge accepted!

Tänkte jag skulle ta och berätta lite kort innan jag går och lägger mig om det jag och Jeanette gett oss in på. Det började med att vi var på gymmet och kollade på priserna för en PT, herregud så dyrt det är. Då kom Jeanette att tänka på något hon hade sett på fb (bodycamp), så vi kikade in på sidan och nästa dag hade vi beställt ett schema. Vi har alltså beställt ett tränings- och kostschema från bodycamp.eu. Vi valde att ta Get Fit för 12 veckor. Denna vecka startade programmet och trots att vi kanske inte följer kostschemat till 100% (tider o.s.v. är lite svårt att följa när man har olika tider i skolan och på jobbet) så ska vi försöka vårt bästa och hålla ut så länge vi kan :) Vi är verkligen taggade på det här och försöker peppa varandra så gott det går. Är man två är allt så mycket roligare & man orkar bättre! Så nu hoppas vi att vi hålls friska & orkar hålla ut & göra vårt bästa, så får vi se om vi alls får något resultat :) 
 
Efter dessa tre månader ska jag jämföra med bilder och kroppsanalys. Har tagit bilder och gjort en kroppsanalys nu och ska ta bilder och göra en kroppsanalys igen efter tre månader (eventuellt efter 1 1/2 månad också). Nu återstår det bara att se om vi orkar oss igenom detta till slut eller ej, så får vel säg att "challenge accepted!".
 
weheartit
 
 
Kommentera inlägget här: