Årets julklappar

I år tycker jag att jag fick rätt så många julklappar & bra sådana! Nedan ser ni dem också (kan hända att jag glömt något). Vissa av julklapparna fick jag & Robin tillsammans!

 
En juicemaskin (superbra!), underställ, hårfön (av Robin), ungsform, tekokare, smyckesskrin
 


Två iittala taikataldrikar (djupa), Lilla My-pyjamas, vintermuminmuggen (av min secret santa, Emma), fotoram, träningssockor, choklad, korsordstidningar, iittala ljuslykta, två handväskor (den övre fick jag av syrran som hon gjort själv av "ölburkskorkar" (eller vad de nu heter, ölburksöppnare?)), Fjällräven Kånken ryggsäck (av Robin)



Slalom-/vinterjacka, mössa & vantar från lappland (av Robin), stickade sockor av mormor

Dessutom fick jag en riktigt fin ljuslykta av Jenna
 
Efter att jag öppnat julklapparna jag fick av Robin (ryggsäck, hårfön, mössa & vantarna) ville jag nästan inte ens ge mina åt honom, jag fick ju så himla bra julklappar av honom och vad gav jag tillbaka? utebyxor, simbyxor, colasmak till sodastream, en reflexväst och en t-shorta. Tråkigt va? haha. Hoppas ni fick fina julklappar också :)
daniela:

åååh vitsi va fin ljuslykta!!!

Svar: visst e den :)
Henrica

Kommentera inlägget här: