Helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig....

...lite för lite pluggande och träning och lite för mycket chill & onyttigheter. 

Fredagen började med att jag försov mig, blev försenad och låste ut mig. Otur alltså, men faktist helt olikt mig (är sen och försover mig sällan, dock har jag nog låst ut mig två gånger tidigare). Så det blev att promenera till jobbet eftersom jag inte hade någon cykelnyckel. Efter jobbet var jag i skolan och sen skulle jag egentligen plugga men eftersom jag inte slapp in i lägenheten så blev det att spendera några timmar med vännerna istället. Var till stranden på årets första bollaglass, chillade en stund och sen for vi och köpte en grill och for till Jeanette och grillade. På kvällen sen for jag och sov över till Smedsby. 

På lördagen var jag barnvakt åt Livia på morgonen och vi var och lekte till två lekparker. Sen kom mamma och pappa och vi for till stan. Medans pappa och brorsan for och se på bilar for vi andra med Lotta och Celina på lunch till Loftet. Sen var vi en stund i en lekpark innan vi for på glass till torget. For hem en stund och pluggade och sen lite senare for jag igen med mamma, pappa och Livia till Smedsby och lämnade där över natten. 

Idag var jag längre än planerat i Smedsby och när jag kom hem var det bara att plugga. På kvällen kom Hannah hit, vi åt glass (självgjord) och for sen ut på en liten promenad. Nu blir det kvällsmål framför en New Girl, som jag har börjat se på!
 
 
Kommentera inlägget här: