Plugglördag & höstmarknad

Nej, det blev inget spinning&core på fredagsmorgonen, det kändes nog rätt så ordentligt i benen från dubbelpasset kan jag säga. Istället steg jag upp i tid och försökte plugga lite innan det bar av hemhem till Lålby. När jag kom hem till Lålby var huset tomt så jag passade på att plugga lite, sen tog jag hunden med mej och for iväg till mormor och morfar och hälsade på. 
 
Fredagskvällen spenderade jag och Robin hemma hos hans föräldrar i Heden. Vi sökte upp en geocach, hälsade på hos hans farmor och farfar och sen blev det fredagsmys framför idol med popcorn, honungsmelon och godis. 
 
Idag kom jag hem samtidigt som Robin for iväg till jobbet så har varit på en promenad med hunden (och fick även se fyra "bambin" hoppa omkring på en åker) samt försökt plugga lite bokföring. Måste försöka plugga ordentligt nu eftersom jag snart börjar jobba (och kommer strax att ha två tenter). Äntligen börjar jag få in lite av det vi håller på med. Det är bara så mycket att komma ihåg, borde hitta något bra sätt att komma ihåg allt. En sak kan jag i alla fall säga redan nu - någon lönebokförare tänker jag inte bli!
 
Strax blir det att ta en paus från pluggandet, det är nämligen höstmarknad här i Kstad i helgen och då Robin kommer från jobbet så blir det att åka dit en sväng. Dessutom hoppas jag att skoaffären har öppet ännu då vi kommer dit, för jag är lite sugen på ett par höstskor.... 
 
 
Kommentera inlägget här: