Dubbelpass på gymmet avklarat

Så var det snart helg igen då, oj vad tiden går snabbt. I tisdags var jag på "arbetsintervju" och fick veta att jag fått jobb, så det var skojjit. Börjar nästa vecka så vi får se hur det går. (Jo jag som sa att jag inte skulle jobba något under vintern...) På eftermiddagen var jag till skolan och lyssnade på information om utbyte och på kvällen for jag och Robin och sökte upp 2 geocachar innan vi la oss i soffan med en popcornsskål och nyaste Wallander. Dock somnade jag på soffan redan vid 9....
 
Igår var jag i skolan, på ett TBC-pass med Jeanette och på kvällen var vi till Sundom och hälsade på. Idag hade vi en kort skoldag och efteråt stannade vi kvar för att äta lunch och göra en uppgift. Sen bestämde jag och Jeanette att vi skulle utmana oss själv lite och ta två pass på gymmet. Det blev bodyattack och RPV. Vi klarade det, trots att det var tungt. Men nu känns det nog i benen ska jag säga, får se om jag orkar på spinning&core imorgon... Får nog ta och skippa det om det känns mycket i benen.  Vi får vel se!
 
 
daniela:

du e no tuff du, sku aldri orka me domdä passena efter varandra :D

Svar: Haha, jaa alltså ja vet noo int om ja kommer att ork gör om de, för de va no rätt så tungt :D & känns no i benen ännu idag, två dagar senare....
Henrica

Kommentera inlägget här: