Fullt upp hela tiden

En ny vecka är på gång och jag har haft fullt upp sedan jag senast uppdaterade. Har knappt hunnit knappra på datorn då jag hela tiden haft något. hehe...
 
I lördags var jag till mormor och morfar där jag satt ute i solen och spelade kort med mina kusiner. Sen for jag hem och gjorde mej i ordning och vid 2 tiden åkte vi iväg till Skaftung till mormor och morfars villa. Därifrån for vi alla tillsammans till villan bredvid (där morfars syster har villan) för 85-års kalas. Det blev ett riktigt lyckat och trevligt kalas och det var så roligt att träffa den delen av släkten också. Dessutom hann jag ta igen en hel del med Mathilda, Erica och David också som jag faktist inte sett på evigheter. Det blev en härlig sommarkväll med god mat, musik, sång, snack, öl, fiske, solnedgång och så vidare... Super kväll helt enkelt! Kom hem från kalaset först vid halv 12 tiden på natten och då gick jag direkt och la mej. 
 
På söndagen var det kalas 2/2 den helgen, och det var också i Skaftung. Micko och Kimi hade kalas på mormor och morfars villa. Vi grillade, åt tårta och chillade och hade trevligt, dessutom testade micko och kimi sina kastspön som de fick till present av oss. Sen innan vi for hem for vi halva gänget via Heden för att hälsa på hundvalparna som Robin har. Busade runt med dem en stund innan vi for hem. Sen bar det av mot Vasa och ännu en lyckad helg var över. 
 
I måndags efter jobbet var jag på stan med Janica, på tisdag kom Marielle och Björn till Vasa så jag for på stan med dem och Janica efter jobbet. Sen kom Robin och vi var på fika till Arnolds innan vi for och bowlade. Det var kul att bowla, det borde man faktist göra oftare, trots att det inte gick så bra. Dock gick det väldigt bra för Robin som vann oss alla :) Sen kom de till oss en stund också. 
 
Idag efter jobbet cyklade jag iväg till Smedsby, där höll dom på att grilla så det blev att äta mat samt te med äppelkaka på det och en massa bär från buskarna hehe. Jag vill också ha bärbuskar! (hmm, på balkongen eller?) Sen var jag, Janica, Livia och Marielle till lekparken och busade på innan jag cyklade hem igen. Nu ska jag ta och chilla med en One three hill avsnitt innan det är dags att krypa ner under täcket. Gonatt :)
 
Några snabba telefonbilder från lekparken
 
 
Kommentera inlägget här: