En slö vecka

Jag vet att jag säger det här väldigt ofta... Men shitt vad veckorna rusar iväg! Förra helgen känns redan långt borta. Då var det i alla fall marknad i Kstad. På fredagen var jag till Robin där vi bl.a. åt glass och spelade minigolf (jag förlorade....). På lördagen var jag på länk och chillade ute i solen. Lite senare for jag ut på havet med Robin, Linda & Kim. Därefter var vi på marknaden samt köpte biljetter till kvällens fest och for hem till mej på förfest. Helt rolig kväll blev det! Söndagen blev det att gå på marknaden i ösregn (egentligen var det ganska mysigt - jag hade ju min nya regnjacka att ha på mej!) och sen bara att slöa tills det var dags att åka tillbaka till Vasa.

Den här veckan har det inte varit något väder att hurra för, men det har egentligen varit rätt så skönt. Under veckan har jag känt mej väldigt slö och lat men har ändå tagit mej iväg till gymmet på ett tbc-pass med Jeanette och ett rpv-pass med Pamela. Hohho, hon som leder dom passen har så jäkla bra timmar alltså (tungt! men bra). Annars har vi/jag varit och handlat, kollat på datorer, hälsat på i smedsby, fuskat och handlat makuunigodis, kollat allt för många One tree hill avsnitt, chillar och sånt skoj.

Imorgon är det äntligen fredag och efter jobbet bär det av mot Kstad igen! Får se om det blir utgång eller inte, har inte riktit bestämt mej än...

Kommentera inlägget här: