Magsjukan har anlänt

Oj, det verkar vara en ingen-lust-att-blogga period på gång ser jag...

Under de senaste dagarna har jag i alla fall tränat allt för lite, vi har haft flera dagar vattenavbrott i lägenheten, varit på ett Bodysteppass, hälsat på i Smedsby, varit på bio med Robin och sett The impossible (som var riktigt bra och värd att se, trots att den var hemsk & sorlig också), vaknat klockan 5 för att åka hemhem till Lålby med brorsan och Celina, pluggat finska, engelska & spanska, jobbat och chillat. En väldigt kort kortfattning av de senaste dagarna. Men shitt vad domhär helgerna går snabbt, trots att vi är lediga på fredagarna! 

Helt säkert som straff för att jag tränat så har magsjukan kommit till huset. Livia spydde för en stund sedan och gissa vem som åt av samma sked som hon för en stund sen? Nåväl, någongång skulle den vel ändå kommit. Lite synd bara att jag inte tränat så mycket under senaste veckan, för om jag blir sjuk nu kommer det nog gå flera dagar innan jag kan träna igen. Typiskt. Sen hoppas jag också att mormor och morfar klarar sig från magsjukan. Tycker att det borde räcka för dem nu eftersom dom båda varit sjuka sedan julen och fortfarande inte är helt friska. 

Ikväll hade vi tänkt åka och köpa något gott att äta men vi får se hur det blir med det, blev lite längre nattningstid och så nu då Livia blev sjuk. Kanske vi hittar något i skåpet! Tråkigt bara att det inte kommer något på bra på tv...
Kommentera inlägget här: