Slö plugg- och tvdag

Shitt vilken slö start på veckan alltså! Har typ suttit inne och kollat gossip girl och försökt plugga lite mellan avsnitten hela dagen. Har även haft Janica & Livia över på en snabbvisit :) Har varit ledig idag, sista veckan i perioden är här och den innehåller tre tenter och en lektion. Inte mycket alltså. Synd bara att man blir så himla lat då man har så lite skola...

Annars så var jag på länk igår efter att ha kommit till Vasa och resten av kvällen gjorde jag inte så mycket speciellt. Försökte plugga och kollade tv typ. Dock har jag inte suttit inne precis hela dagen idag, för på förmiddagen var jag på länk också. Så det var skönt! trots att det kändes extra tungt idag, alla vägar var inte plogade så man fick springa i ganska tjock snö på vissa ställen plus att jag hade motvind hela hemvägen. But I made it. 

Annars har jag faktist inte så mycket att berätta, nästan så att jag längtar efter att gå till skolan. Tråkigt att sitta inne i lägenheten hela dagen och försöka plugga till tent. Men snart är tenterna över och ett efterlängtat sportlov är på kommande. Dessutom kommer syrran hem från Sverige över sportlovet. Något att se framemot i alla fall!
Kommentera inlägget här: