Julafton närmar sig...

Idag har jag chillat rätt så mycket men jag har också gjort fyra plåtar med julstjärnor, skött om/lekt med Livia, broderat ännu mera, paketerat in de sista (och största) julklapparna, varit till Alko och sånt. Imorgon är det julafton, men jag måste nog helt ärligt säga att jag hade mera julkänslor för några veckor sen (då det var mycket snö ute) än vad jag har nu. Nu regnar det typ bara, så det känns lite tråkigt. Men nog ska det bli en bra jul i alla fall, dock känns det inte som det vore julafton imorgon för mej... men hoppas det känns så imorgon i alla fall & så hoppas jag att vi alla hålls någotlunda friska över julen också (och att lilla Livia blir frisk tills imorgon också förståss). 
 
Ha en GOD JUL allihopa & kom ihåg att njuta av julafton, så hörs vi någon dag (för knappast bloggar jag något imorgon).
 
 
Kommentera inlägget här: