Dan före dopparedan

Hittills idag har jag bara tagit det lugnt. Som bäst kollar jag Pippi med Livia som är lite sjuk, stackarn. Annars har jag gjort klart mina bounty (doppat dem i choklad alltså), broderat och satt upp lite julbelysning med pappa. Ska fortsätta broderandet lite och sen ska jag se vad det blir att göra.

Tänkte samtidigt dela med mig av hur förra veckans plankanträning har gått & det har faktist gått ännu bättre än veckan innan, trots att jag glömde bort att göra det någon dag också. Så här ser i alla fall förra veckans resultat ut:
 
Måndag: 2 min + 2 min
Tisdag: - (men gjorde plankan på rpv)
Onsdag: 2 min
Torsdag: 1 min 30 sec + 1 min 30 sec
Fredag: - glömde bort att göra
Lördag: 2 min + 2 min
Söndag: 2 min

Totalt: 15 min, dvs 4 minuter mera än veckan innan
Kommentera inlägget här: