Sista arbetsdagen närmar sig

Ååååh jag är så glaaad! Imorgon är det äntligen sista arbetsdagen, och dessutom ska jag inte va hela dagen på jobbet. Har samlat på mej några plustimmar, så dem ska jag ta ut imorgon vilket betyder att jag får sluta redan innan 12! Tjohoo. Sen bär det av på en liten resa med Robin :) Det ska bli så kul! 
 
Vill även passa på att gratulera min syster Marielle och Björn här på bloggen också, de har nämligen förlovat sig igår :) Grattiskramar till er, vi ses snart!
 
Nu är det läggdags för mej så jag orkar med en sista (halv)arbetsdag innan jar tar sommarlov i en vecka. Kommer knappast att blogga något under en vecka framåt, men ha det så bra alla ni som slutar jobba, börjar skolan eller bara är lediga! Så hörs vi igen när skolstarten närmar sig för mej. 
 
En bild som syrran skickade från igår kväll, Grattis ännu en gång :)
 
daniela:

vart ska ni? :)

Svar: oj, jag såg nu först att du hadd fråga, men vi va en vecka i sverige & hälsa på min syster :)
Henrica

Kommentera inlägget här: