Endast lite till....

Det var med ett glatt smile på läpparna som jag steg upp idag, trots det halvtråkiga vädret. För idag hade vi vår sista ordentliga skoldag. Ännu har vi två kostnadskalkyleringslektioner + tent men det gör inget, för jag gillar faktist de lektionerna. Idag var jag på hugget att räkna så fick till och med sluta över en timme tidigare. 

Nu ska jag bara chilla och njuta av att inte behöva stressa över en massa skolgrejjer och vid fyratiden blir det länk med Pamela (hon på rullskridskor och jag på fötterna). Ikväll kanske jag åker med Robin ut och kör lite, han ska nämligen åka en bit utanför Vasa och se på en cykel han tänkt köpa. Det skulle va så bra om han köpte en cykel så kan vi cykla runt tillsammans i sommar. 
 
(ps. min dator verkar hålla på att få något fel. Tänkte inte få den startad och den hade någon kostigt ljud... Så vi får hoppas den inte ger upp innan skolan är slut, eller inte innan Marathon heller. För jag tror att jag lovat mej själv om jag klarar av att springa Marathon så FÅR jag köpa en ny dator i sommar/höst/när denna ger upp)
Kommentera inlägget här: