Nu är jag medlem på:

 
Jej, nu är jag äntligen medlem på Ladyline & ett bra erbjudande fick jag dessutom (bättre än vad jag trodde när jag for dit för att bli medlem)! Samtidigt bokade jag tid för att få ett eget träningsprogram också (spännande!) och sen blev det att gå på ett Bodypump pass. Tog i ordentligt och det känns verkligen i armarna nu efteråt. 

Annars idag har jag inte gjort mycket annat än gjort på ett grupparbete, haft bokföring och kollat O.C. Började bokföra på dator idag och hjälp, det var svårare än vad jag trodde. Eller svårt är det inte, men att minnas allt och se så man inte glömmer något. Men det ska vi vel nog lära oss! 

Nu ska jag ta och fixa något att äta tror jag och sen blir det troligen att chilla resten av kvällen med älskling. Sen ska jag försöka ta och sy fast några halarmärken också! 
Kommentera inlägget här: