Godis från makuuni

Så var det helg igen då och idag har vi bara haft en lektion - vilket var Avtals- & Obligationsrätt. Den lektionen är alltid lika intressant att va på, men jag känner på mej att tenten om en och en halv vecka kommer att vara svår. Har nog läst en del redan men jag måste nog läsa ganska mycket ännu - det är så mycket man måste lära sig utantill. Tur att vi bara har 2 eller 3 skoldagar nästa vecka så man hinner plugga. 

Efter lektionen var jag och åt med Pamela, Johanna och Jeanette. Sen var jag in via Makuuni påväg hem. Efter två månader utan godis får jag nu äta vad jag vill hela december! (börjar redan idag, eftersom jag har haft strejken med min syster och hon ska på julfest idag - då måste ju jag också få börja med det goda idag hehe). Egentligen är jag inte ett dugg sugen, men bara för att jag får så ska jag äta - det får bli mitt fredagsmys ikväll. Som bäst sitter jag och väntar på att bli upphämtad för att åka iväg hemhem till Lålby i alla fall,  i helgen blir det att jobba & fira Sabinas födelsedag! 
Kommentera inlägget här: