Varför varför varför?

VARFÖR snögar det ute? det får det verkligen inte göra nu. Det är ju nu som  sommaren ska komma och det ska bli varmt. Det skulle nästan hellre fått vara regn som kom ner... tråkigt.

Idag steg jag upp vid 8 och började min morgon med att äta frukost, leka med Celina och göra mej klar. När klockan närmade sig 10 åkte jag iväg på arbetsintevju till stan och det gick riktit bra. Det lät lovande men de skulle höra av sig ännu nästa vecka så riktit 100 procent säkert är det inte. 

Nu sitter jag här och ska läsa lite och därefter har jag bestämt mej för att spela lite Sims 3. Sjuukt länge sen jag spelat och nu ska jag nog testa att spela lite. Får se hur länge jag orkar. Brukar tröttna rätt fort. & dessutom kanske Celina hinner vakna innan jag ens hinner börja spela. hehe.
Kommentera inlägget här: