Torsdag

Idag är det torsdag och jag ska åka iväg till Vasa för att ta andra skedet av körkortet. Sen är det äntligen över och jag får mitt riktiga kort! 

Igårkväll var jag & Robin och hälsade på mormor och morfar. Åt lite mat där och fick jordgubbsglass med hemgjord jordgubbssylt. Därefter åkte vi till Linda dit även Sofia kom och vi blev bjudna på hemgjord saft & kladdkaka. Efteråt satt vi en lång stund ute och prata om allt mellan himmel och jord innan det var dags att åka hem. Kollade lite tv och gick sedan och la oss. Eller jag gick och sov medans Robin kollade en film. 

Nu har jag precis brännt en cdskiva så jag ska ha något att lyssna på i bilen påväg till Vasa. Helt konstiga random låtar blev det men det är i alla fall bättre än ingenting. Nu ska jag börja göra mej klar för om en halvtimme ska jag möta upp Simone vid Abc. 

Kommentera inlägget här: