Andra skedet

Det enda jag säger nu är: Vad skönt att ha andra skedet över. Åkte till Vasa idag och hade halkbana & "teori". Var nervös över att växlarna skulle sluta fungera igen (eftersom det hänt mej två gånger med den bilen - men de är fixade nu, dock litade jag inte på den efter att den blivit fixad heller) men bilen klarade sig galant så nu litar jag på den igen! Dagen gick bra, egentligen var det lite roligt också och vid 5 tiden var jag hemma igen. 

Efter det hann jag inte ta det lugnt så länge innan jag åkte iväg till Alma på en torsdagsöl med Linda, Simone och Sofia. Satt några timmar på terassen och snackade om allt mellan himmel och jord innan vi beslöt oss för att åka hem igen. Nu ska jag krypa ner under täcket och har inte bestämt mej ännu om jag ska se ett avsnitt av Greek eller sova. Borde iofs stiga upp tidigt imorgon så jag kanske hinner på en länk före jobbet. Men jag tippar på att jag inte kommer att ta mej upp från sängen... Min säng har blivit för skön på senaste tiden, det går inte lika lätt att stiga upp som det gjorde för en tid sedan. & det tycker jag är lite synd. Men nu är det dags att borsta tänderna i alla fall! 

En dag kvar så är jag 20!
Kommentera inlägget här: