Plättar med hallon

Är så himla taggad inför Kretaresan alltså. Jag som verkligen inte hade väntat mej en södernresa i år! Så roligt det ska bli. Imorgon är både jag och Robin lediga så då ska vi fixa pass och grejjer åt Robin. Men innan han kommer hit har jag planerat in en långlänk - får bara hoppas att det inte är för dåligt väder. Mitt mål för tillfället: Beach 2012 Kreta! 

Annars har jag vel inte så mycket att berätta precis. Har jobbat hela dagen och efter jobbet har jag dansat och skrattat en hel massa med Livia samt ätit en massa plättar med hallon. Livia får nog verkligen en att skratta, hon e så otroligt söt och rolig. Imorgon blir det att busa med båda Livia & Celina, så då blir det dubbelt upp av det roliga. oj Gullungarna ♥. 

Nu ska jag kolla Greek avsnittet som jag somnade till i lördags innan det är dags å sova. Gonatt :) 

jenna:

du sku ha tagi mee jaaag på långlänk! e du ledi imoron?

Svar: hehe hoksa nuföst, men nu jobbar ja ju både idag & imoron. Men om du vill kan vi far imoron föri jobbe (börjar 11) :)
Henrica

Kommentera inlägget här: