Min lediga tisdag

Igår var jag ledig och började min dag med en lång länk utefter skogsvägar, ca 12km blev det. Hade ganska fullt upp under resten av dagen också. Var med Robin till stan för att fixa lite grejjer inför resan, köpte ett nytt telefonskal, åt god grillad mat, plockade jordgubbar, åt jordgubbar med vaniljglass, fixade facebook åt Robin (!!!), hade "Mary Kay- produktprovning", tog ett snack med vännerna och så avslutade jag min lediga dag med saft och muffins hos Jennas mormor med Jenna, Susanna & Marie.

Produktprovningen, eller vad man ska kalla det, var bättre än väntat. Märta var hit och berättade om produkterna och så fick vi pröva på en hel del olika produkter för både händer och ansikte. Dessutom fick vi också sminka oss med Mary Kay produkter. Faktist riktigt bra produkter! Det tog några timmar och det var jag, Jenna, Lotta och mamma som var med på det. Sen slutade det med att vi alla köpte en varsin foundation. 

Idag är jag inte ledig längre, om en och en halv timme bär det av på jobb. Imorse har jag kollat på tv med Livia men nu har hon åkt iväg till sin farmor och farfar så tills jag börjar jobba ska jag bara chilla och göra mej klar.

Kommentera inlägget här: