26 Juli 2012

Oj vilke oplanerad och bra kväll det blev. Har jobbat hela dagen idag och imorse var jag för slö för att gå ut på länk. Hela dagen tänkte jag att jag nog inte orkar när jag kommer hem heller men redan på väg hem (då jag fick höra att mamma var hos mormor och morfar) bestämde jag mej för att gå ut på en liten länk. Så det blev att springa till mormor och morfar vilket är ungefär 5km. Därifrån slapp jag hem med mamma såklart. 

Efter att ha suttit hemma en stund samt ätit lite bestämde jag och Jenna oss för att promenera till stan till havsbadet och ta oss ett dopp, vilket blev ca. 7,7km till. Riktigt härligt med en lång kvälls promenad, men mot slutet blev det lite kallt om armarna och jisses vad kallt det var i vattnet - jag som hade planerat att simma ordentligt så doppade mej snabbt bara. Jenna var inte lika feg som mej och simmade lite. Som tur var hade vi Anton som kom och hämtade oss samt hade med sig våra väskor med varmare kläder i. 

Efteråt har jag bara suttit i soffan och ätit jordgubbar och nu ligger jag i sängen och ska strax sova. Imorgon väntar en helt ledig och helt oplanerad dag. sköönt! Hade planerat att ta en 12km länk imorgon men det kanske får va då det blev både länk och promenad idag, kanske blir en kortare länk istället. Vi får se! Gonatt :)



Fick förresten Mary Kay produkterna idag också som vi beställde!
(foundation och sminkborttagningsmedel)
Kommentera inlägget här: