Onsdag

God morgon! Steg upp lite över 8 idag för att plugga och sånt. Börjar skolan först vid 2 tiden idag, och tror inte jag ska på lektionen för vi kanske ska göra på ett grupparbete istället. Sen innan det ska vi göra en engelska uppgift också tror jag. 

Har räknat lite matte i en timme nu ungefär. Men det sket sig med några tal och då blev jag väldigt okoncentrerad så jag var tvungen att ta en paus. Det gick visst inte så bra som det brukar gå. 

Kom förresten på, när jag fick en kommentar, att jag skrev fel i ett tidigare inlägg. Att vi inte har en enda full vecka innan höstlov, men jag menade såklart sportlov. hehe. Det blir så lätt att man skriver fel ibland. 

Nu ska jag nog ta och äta lite frukost och kanske se ett Full House avsnitt innan jag fortsätter pluggandet.
Kommentera inlägget här: