26 Januari

Gårdagen slutade med att jag inte alls åkte till skolan & istället åkte jag till Smedsby för att leka med Livia. Var där hela kvällen och Robin kom också dit efter jobbet. Kom hem efter 9, kollade desperate housewives och sen gick jag och la mej. 

Idag gick jag till skolan till 8:15. Vi gjorde klart vårt grupparbete där vi skulle planera en resa, därefter hade vi håltimme till klockan 12 och dagen avslutades med en Datalektion som man bara blev stressad av. Uppgifterna vi gjorde bara irriterades och det blev inte som vi ville, men sen till slut fick jag min färdig. Så fick sluta redan vid 2 tiden, då uppgiften var klar.

Nu sitter jag bara hemma i soffan och inte gör speciellt mycket. Om lite mer än en timme ungefär blir det att åka iväg mot Lålby med Linda. Jag har inte skola förräns på tisdag, så jag kommer tillbax hit först på måndag. Skönt med en lång hälg. Nu ska jag fortsätta att inte göra någonting, typ. 

Kommentera inlägget här: