Tentresultat

Under det här lovet har mitt humör gått ganska mycket upp och ner. Men för tillfället är mitt humör på TOPP. Kollade nämligen mailen för en stund sedan, och gissa om jag var nervös då jag såg att tentresultaten för bokföringstenten hade kommit... Trodde knappt mina ögon när jag kollade på raden där mitt studienummer stod och såg att det stod 5. Jag var tvungen att kolla flera gånger och kollade till och med upp om det faktist var mitt studienummer. & det var det. Jag som tyckte att tenten gick så dåligt och var nervös över att behöva skriva om den, me tydligen så kan jag bokföra! 
 
Om en liten stund blir det att åka iväg till Vasa med Jonas. Vi ska på mellandagsrean och se om vi hittar nåt, hämta Janica & så ska Jonas på möte på kvällen. Så där kommer jag att spendera resten av dagen och kommer troligen hem sent på kvällen först. Hoppas jag hittar något i alla fall :) 

Såhär glad blev jag när jag såg tentresultatet


 
Kommentera inlägget här: