första september

första september och fjärde skoldagen. och denna skoldag var rätt så tröttsam eftersom vi var ute igår. var i alla fall inte ute så jätte länge, började ju skolan 09:15 idag.

vi började i alla fall med förfest med klassen i Hoviska, sen började det regna så vi tog med oss vårt pick och pack och gick iväg mot O´malleys. under tiden hann vi bli riktit våta, trots att vi hade paraply och soppåsar som skydd. när klockan närmade sig 10 ställde vi oss i kön för att slippa in till Royal, där det var Kick In party. dansade och beställde dricka, samt satt och snackade. senare blev det nästan för mycket folk så jag, Madeleine, Josefin och Julia gick och mötte upp Rebecka och sen gick vi till HulluPullo. drack en drink, dansade, snackade och sen gick vi hem. det blev en riktigt lyckad och rolig kväll, mera sånt! 

nu sitter jag i soffan och väntar på Linda och Sofia. vi ska in till stan. börjar känna mej smått sjuk nu också, sjukt kallt ute så det hjälper inte halsen precis. blir bara värre och värre. måste dricka lite finrexin och sånt så jag inte bli sjuk. vore verkligen inte bra läge för det nu... 

Ursäkta för att jag inte har laddat upp några bilder, men har inte tagit några bilder de senaste dagarna och dessutom så har jag varit allt för lat med att ladda upp och ta bilder. ska försöka bättra mej, men det kan ta ett tag. ciao!
Kommentera inlägget här: