Lillajul på Amarillo

Sådärja, mätt & belåten är jag hemma i soffan igen. Satte mej genast i soffan med datorn eftersom Robin & Alexander kollar film, därför kunde jag inte se på tv. Men ska vel nog snart krypa ner under täcket och se dagens Salatut Elämät avsnitt som jag missade... vilken tur att det finns på netet! 

På Amarillo åt jag en Amarillo Big Burger. Tog ett av de tre alternativen som de gav oss så att de skulle gå fortare, dock var det några som tog något annat. Men gott var det i alla fall, och trots att vi var ca 30 pers så tog det inte så jätte länge innan vi fick vår mat. Överlag var det också väldigt bra service tyckte jag!

Efteråt var det några som skulle ut, det hade nog varit roligt men det var nog skönt att åka hem som planerat. Var rätt så trött och funderar på att försöka stiga upp tidigare imoron och plugga samt skippa första lektion. Behöver verkligen plugga till de två tenterna vi har på fredag. känns som tiden går allt för fort, man hinner inte riktit med...

Tyvärr tog jag endast en bild ikväll
Kommentera inlägget här: