Amarillo

Hade precis mamma & pappa på besök, de var här i Vasa och handlade lite samt för att hämta hem Janica & Livia. Precis som jag sa så var marknadsföringslektionen idag tråkigt, som den alltid är men tenten däremot tror jag att gick bra. Den kändes lätt men jag känner mej ändå lite osäker. Bättre att var osäker än allt för säker! 

Klockan börjar närma sig 6 och Robin borde komma hem vilken minut som helst. Om en och en halvtimme ska jag till stan för att äta på Amarillo med klassen. Det ska bli gott, trots att jag idag känner mej så slö att jag helst av allt skulle stanna hemma. Men nog ska jag ta mej dit, tror nog att det blir roligt i alla fall! Men efteråt ska jag hem, inte ut. Det har jag bestämt mej för! 

Nu ska jag försöka plugga lite till och sen börja göra mej klar för att gå till stan... (eller kanske be om sjuss av Robin?)
Kommentera inlägget här: