sista mars

idag vaknade jag vid 9 tiden men låg ändå i sängen och knapprade på telefon till lite innan 10. då gick jag ner och åt frukost och kollade lite på tv/datorn. nu håller jag på att ordna lite grejjer på min dator. har behövt göra det hur länge som helst men har inte orkat, så bestämde mej för att göra det nu när jag ändå inte har något annat för mej. mest ordnar jag dem så man ska hitta lättare och minska lite, plus att jag överför allt som lämnat på datorn till min externa hårddisk. orkar inte alltid ta fram den när jag ska överföra bilder från kameran så det blir lätt att dom lämnar på datorn och tar upp rum.

sen har jag också raderat lite filmer som jag redan sett och sånt. men ska fortsätta lite till nu och sen ta och gå ut i solen en sväng med hunden :)
Kommentera inlägget här: