en skön simtur

Wohoo vi lyckades! vi simmade 1 km. haha.

Där tidigare tänkte jag nog att jag inte alls skulle orka åka och simma idag. men som tur var ville Janica åka idag istället för imorgon. det var skönt. började med ångbastu, sen simmade vi 1 km plus att vi gjorde lite övningar i vattnet, gick en stund till terapibassängen och sen i både ångbastun och vanliga bastun. borde nog ta och åka till simhallen en gång i veckan. det är så skönt när man väl är där, men att bestämma sig för att åka är alltid värre.

När jag kom hem åt jag två hemgjorda semlor, ananas, flingor och två sura mandaringer samtidigt som jag kollade lite av SOS international och Sveriges mästerkock och till slut kollade jag Salatut elämät. gud vad jag var hungrig efter simningen alltså.

Nu har jag nyss legat ner i min sköna säng i mitt nystädade rum och ska kolla How I met your mother, sen efter ett eller två avsnitt ska jag sova. imorgon har jag inte så mycket planerat. endast att jag ska måla ett kakfat som jag köpte på loppis.. så får se vad annat det blir att göra, någor roligt borde jag nog hitta på eftersom jag har fullt upp & jobbar resten av veckan sen. Gonatt :)
Kommentera inlägget här: