fotograferat i solen

nu har jag varit ute och fotograferat, 443 bilder blev det.  orkade inte ligga i solen och slöa så jag och mamma bestämde oss för att köra en sväng och fotografera lite blommor. mamma körde och jag satt bredvid med kameran klar ifall vi skulle se något intressant. det blev visst inte att fotografera endast blommor. på vägen såg vi även två väldigt stora fåglar, en stor och fin fjäril samt en hjort som jag fick någotlunda bra bilder på :) nöjd! borde göra det lite oftare, blir så sällan att man åker ut och fotograferar. det var i alla fall riktit roligt, speciellt när man såg några djur också. var även en sväng och hälsade på mormor och morfar på vägen hem. nu ska vi käka sallad & pizza och sen ska jag duscha håret, chilla lite och göra mej klar för jobb ikväll. 

4/443 bilder som jag tog för en stund sen...



Kommentera inlägget här: