resan till IKEA

var nere och drack ett glas oboy & märkte dessutom att mitt öga är lite uppsvällt. usch, hatar när det är något fel med ögonen, det är så himla irriterande. 

prövar för första gången dataunderlaget som jag köpte i Ikea i fredags. ni vet ett sånt som man kan ha datorn på när man har den i famnen. fan vad bekvämt!

just det, har inte uppdaterat sedan i fredags. det trodde jag att jag hade gjort... åkte som sagt till IKEA i Tammerfors med Robin, Emma & Bennet i fredags. på väg dit körde vi via Björneborg också + att vi hade några pauser. gick runt hela dagen på Ikea sen. Jag & Robin köpte bl.a. 6 st vinglas, 6 st tekoppar med taldrikar, ett pack med 18 taldrikar (6 små, 6 stora, 6 djupa) och 12 vanliga glas. på vägen hem stannade vi endast 1 gång. jag skulle vila en stund och sa till Robin att han fick väcka mej sen så han inte behöver köra ensam (vi åkte med två bilar). sen när jag vaknar så är vi typ 15 km hemifrån. till en början trodde jag inte på Robin när han sa det, men så såg jag en skylt och märkte att vi snart var hemma. jag som bara skulle vila några minuter sov nästan hela vägen. stackarn var tvungen att köra den långa vägen helt själv utan sällskap... men men, det var i alla fall en riktit bra dag! 

nu ska jag ta och se på how i met your mother kanske... men samtidigt har jag lust att kolla på mumin. hehe. vi får vel se vad det blir. fan vad mitt öga irriterar!




Kommentera inlägget här: