Nyårsafton

Min morgon började med att Livia kom och drog upp mej ur sängen. Därefter ville hon att vi alla skulle dansa till musik. Efteråt blev det nyårsfrukost med risgrynsgröt, pastejjer, smörgås och piroger. Sen dess har jag gjort lite på min fotobok, lekt med Livia och gjort mej klar, för nu ska jag strax åka in till stan med mamma och handla dricka till ikväll. Kan bara inte bestämma vad jag ska köpa, vill inte att det ska bli så dyrt!

Igår kväll efter jobbet var Jenna här och vi (och resten av familjen) hade chokladfondue samt glöggdrinkar som jag gjorde. Efteråt spelade jag, Jenna, Marielle & Janica "På 5 sekunder". Då Janica hade vunnit följde jag och Marielle hem Jenna och därefter kollade vi ett avsnitt av 90210 innan vi gick och la oss.

Idag ska jag bara ta det lugnt och fixa på fotoboken tror jag, mot kvällen kommer Robin hit och sen ska vi åka på förförfest! Kanske åker en sväng och hälsar på kusinerna idag också :)




Kommentera inlägget här: