sista dagen på året

då är vi inne på sista dagen på år 2010. steg upp för en halvtimme sen och har nyss kollat ett avsnitt av Eva & Adam eftersom jag inte orkade stiga upp direkt. har även klarat denna natt utan magsjuka! har varje kväll varit rädd för att jag ska börja spy på natten så jag har haft en hink färdigt vid min säng. enda som jag har velat är att inte bli sjuk på nyårsafton. och det ser bra ut för tillfället. 

idag ska jag ägna mycket tid åt att göra mej klar. jag ska tvätta håret, söka upp kläder, sminka mej osv. ska även till stan en sväng för att handla dricka vilket jag inte orkade göra igår. ska försöka slänga in ett inlägg innan jag åker iväg på nyårsfirande också :) ska även när jag har tid, någongång idag kanske efter att jag ätit frukost ladda upp lite bilder från hela 2010
Kommentera inlägget här: